رویدادها آرشیو خبر ها
درخشش تازه با پیراهن یوونتوس

درخشش تازه با پیراهن یوونتوس

یووه دوباره خود را باز خواهد یافت و این مسیری ست که در هفته های اخیر از سر گرفته شده و انتظار میرود با از سر گیری دوباره رقابت های باشگاهی شاهد یوونتوسی هماهنگ تر از هفته ای پیشین باشیم.

 

اما در این میان بازیکنانی هستند که انتظار می رود همراه با یووه درخشش تازه ای در دنیای فوتبال داشته باشند.

 

آلوارو موراتا

 

این سومین گزینه بعد از سوارز و ژکو بود که سرانجام راهی یووه شد، بازیکنی که برای خیلی یک نیمکت نشین و جانشین بود و خریدی بی فایده، اما نتیجه چه شد؟ او با 6 گل زده در 8 بازی توانست تمام معادلات را برهم زد و بهترین خرید تابستانی یووه شود. این در حالی ست که دیبالا هنوز به امادگی کامل نرسیده و با نیکمت نشینی فضا را برای آلوارو باز کرده، با این حال نمی توان از امادگی و موثر بودن موراتا به راحتی بگذریم، او هر چند که در اتلتیکو فضای کمتری نسبت به یووه داشت و حالا در یووه با بودن پیرلو و کسب اعتماد این مربی می تواند بهتر و موثرتر ظاهر شود و تبدیل یکی از تاثیرگذارترین بازیکن کنونی یووه شود.

 

ادرین ربیو

 

تابستان 2019 راهی یووه شد یک فصل نه چندان خوبی را پشت سر گذاشت و بارها زیر بار انتقادها قرار گرفت اما اهسته اهسته با توجه به عادت کردن به شرایط فوتبال ایتالیا و بی توجهی به انتقادهای بی مورد خود را یافت و به نظر میرسد که این بار پیرلو نیز به او این فرصت را داد که دوباره متولد شود و کسانی که او را بیش از سایرین می شناسند تاکید دارند که او به طرز قابل توجهی پخته شده و پیشرفت کرده است.

 

آرتور ملو

 

تغییراتی صورت گرفت و پیانیچ پیش از اتمام رسمی رقابت های فصل گذشته رسما بازیکن بارسلونا شد و در ادامه معامله ای میان دو باشگاه یووه و بارسا صورت گرفت و در حالی که یووه پیانیچ را از دست می داد بازیکنی از بارسا تمایلی به ادامه پوشیدن پیراهن بارسلونا نداشت، بنابر این فرصتی پیش امد تا آرتور ملو را در یووه ببینیم. به نظر میرسد زودتر از تازه واردها خود را در فضای جدید بیابد. عملکرد او همراه تیم ملی کشورش نیز نشان از بودن در مسیر درست زندگی فوتبالی اش دارد و انتظار میرود در اینده از تاثیر او بیشتر خواهیم شنید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: